نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

شهر ساحلی سرخرود یکی از منطقه های توریستی شمال کشور ایران که با اب هوای مناسب نظر علاقه مندان به خرید زمین در شمال املاک جاوید جلب کرد شهر توریستی سرخرود دارای تمامی امکانات از جمله هتل بیمارستان مرکز خرید و….. است که همین امر باعث شد که خیلی از قوم های کشور تصمیم به سکونت همیشه گی در شهر سرخرود گرفته اند اگه بخواهیم سرخرود را در دو‌قسمت تعریف کنم به منطقه اپارتمان نشین و ویلای نشین میتوان تقسیم کرد منطقه اپارتمان نشین سرخرود خط دریا خط دریا یکی از لوکیشن های زیبا با خیابان بندی و درختکاری شده که با همکاری شهرداری سرخرود بهترین خیابان بندی در سراسر شمال دارد و با امنیت و لول خیلی بالا خط دریا سرخرود با ساخته شدن برج ها و اپارتمان های بلند ویو زیبای از شمال به دریا خزر و‌ساحل بینظیر دارد و از سمت جنوب ساختمان ها منظره فرحبخش به جنگل جاده و قله دماوند دارد و این امر سبب براین شد که در اپارتمان ساحلی سرخرود هم واحدای شمالی ویو به دریا استقبال کنده زیادی داشته باشد هم واحد جنوبی که ویو بینظیر به جنگل و کوه و دشت های دارد ویلا سرخرود / اپارتمان سرخرود / خرید ویلا در سرخرود / اپارتمان ساحلی سرخرود / ویلا شهرکی سرخرود / ویلا داخل شهرک سرخرود امنیت مالی خرید سالم گروه مشاورین املاک جاوید برای مشاوره و هر سوال در مورد شهر ساحلی سرخرود میتوانید با کارشناسان مجرب ما در تماس باشید.



:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

همانطور که حتما می دانید، رنگ ها نمایانگر حالات درونی بدن شما هستند و زمانی که قصد خرید یک تاج گل مناسب را دارید، انتخاب رنگ مناسب برای گل ها، یکی از پر هیجان ترین قسمت های این خرید می باشد. توجه کنید که رنگ ها به لحاظ روانشناسی معنا و مفهوم متفاوتی دارند و شما بایستی بسته به نوع مراسمی که دعوت شده اید و یا قصد دارید که در آن حاضر شوید، گل هایی با رنگ مناسب انتخاب کنید. البته در خصوص تاج گل عروس ذکر این نکته نیز مهم است که رنگ گل های تاج سر عروس بایستی با رنگ لباس، لاک، کیف دستی، گل های دسته گل و یا دیگر اکسسوری های او همخوانی و مطابقت داشته باشد  تا بتواند جلوه ی زیبایی را ایجاد نموده و چشم همگان را به خود جلب نماید. اگر چه معمولا از گذشته تا به امروز اغلب برای تاج گل های مراسم ختم از گل های به رنگ سفید و زرد استفاده می شده است اما امروزه انواع تاج گل ها با گل های رنگارنگ و زیبا نیز برای مراسمات مختلف سفارش داده می شود. البته توجه کنید که اگر قصد خرید یک تاج گل برای مراسم افتتاحیه را دارید قطعا دست شما در انتخاب رنگ گل ها باز تر است اما اگر می خواهید گل های رنگی را برای مراسم تدفین و ترحیم انتخاب کنید، بهتر است درصد ترکیب آن ها با رنگ خنثی همچون سفید متناسب باشد. به طور مثال اگر متوفی جوان بوده و خواهید از گل های نارنجی نیز در تاج گل مراسم تسلیت استفاده نمایید، بهتر است حداکثر 20 درصد گل ها نارنجی رنگ بوده و مابقی آن را از میان گل های به رنگ سفید انتخاب نمایید. اما برای سفارش تاج گل ترحیم هانی گل مناسب نیز دست شما باز تر بوده و به راحتی حتی می توانید از میان رنگ های قرمز، صورتی، زرد، بنفش، نارنجی، گلبهی، آبی و ... انتخاب نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

گالری گل وی هانی گل این امکان را برای علاقه مندان به خرید تاج گل تسلیت فراهم کرده است تا بتوانند بدون نیاز به مراجعه حضوری و اتلاف وقت و هزینه برای مراجعه به یک مرکز فروش گل و تاج گل، بتوانند از طریق راه های ارتباطی با گالری به راحتی و در منزل یا محل کار یا هر کجای دیگری اقدام به سفارش تاج گل تسلیت مورد نظر شان نموده و در محل و آدرس دلخواه یا خودشان تحویل بگیرند و یا با یک کارت جهت ابراز همدردی و تسلیت و ذکر نام شخصی خودشان به محل مورد نظر ارسال نمایند.

از جمله مزایای خرید تاج گل تسلیت از گالری هانی گل که یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین مراکز فروش گل به صورت غیر حضوری می باشد این است که شما می توانید با مراجعه به سایت رسمی گالری وی آی پی VIPSHOP تمام نمونه کارهای موجود و طراحی شده توسط تیم تخصصی گالری هانی گل را در سایت در هر طبقه بندی (دسته گل، تاج گل، سبد گل و باکس گل ) ببینید و در نهایت با توجه به انواع گوناگون دیزاین های تاج گل و همچنین سلیقه شخصی تان اقدام به خرید تاج گل ترحیم هانی گل مورد نظر تان نمایید.

تاج گل ارزان؛ انتخابی شیک و مقرون به صرفه تاج گل ارزان، هدیه ای خوش قیمت با جلوه ای چشم نواز. تاج گل ارزان به عنوان محصولی برای عرضه کردن به تمامی افراد است که در گل فروشی آنلاین موجود می باشد و شما می توانید با توجه به نیاز خود، هزینه و همچنین قیمت تاج گل ترحیم ارزان، محصول مورد نظر را خود را سفارش دهید. گل به عنوان اولین هدیه ای است که ذهن همه را به خود معطوف خواهد نمود و همه برای یک بار هم که شده برای دیگران گل تهیه نموده اند و عزیزان خود را بدین روش خوشحال کرده اند. گل ها نمونه های متنوعی را شامل می شوند.



:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 شهريور 1401 | نظرات ()