نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

 یکی از شاخص ترین مراکز خالکوبی در این کشور جایی است در نزدیکی لس آنجلس، در فاصله کمی از محله معروف ثروتمندان سانتامونیکا، درست در دل ساحل ونیس. این محدوده یکی از معروف ترین ها برای تاتوست. در امتداد ساحل، حدود بیست مغازه کنار هم ردیف شده اند که مجوز خالکوبی دارند و مشتری هایشان را راه می اندازند.وقتی مشتری وارد هرکدام از این مغازه ها می شود و درخواست خالکوبی می کند، اول درباره طرح می شنود. اینکه آیا خودش طرحی دارد یا خیر. دیوار همه این مغازه ها با انواع و اقسام طرح ها پوشیده شده است. انگار که با این طرح ها، کاغذ دیواری شده باشد. بنابراین انتخاب طرح، کار پیچیده ای نیست.به خصوص اگر هیچکدام از طرح ها مدنظر نباشد، تاتوکار شخصا به مشتری کمک می کند تا طرح دلخواهش را پیدا کند. با این حال آنچه که در این کشور برای خالکوبی یک قانون سفت و سخت محسوب می شود ارائه کارت شناسایی برای اطمینان از سن مشتری است چون خالکوبی برای زیر 18 سال در کشور آمریکا غیرقانونی است.آمریکا اما از آن کشورهایی است که قیمت خالکوبی در آن بسیار بالاست. قیمت هایی که از حدود صد دلار آغاز می شود و در نهایت ممکن است به چند هزار دلار هم برسد. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید خالکوبی چهار کلمه و یک طرح کوچک در این کشور چیزی حدود 100 دلار هزینه دارد که طبیعی است هرچه این حجم بیشتر شود قیمت هم بالاتر می رود.

این روزها افراد زیادی را می بینیم که بدون توجه به عوارض تاتو بدن نسبت به انجام آن اقدام می کنند. این کار هم تنها مختص به آقایان نیست؛ بلکه خانم ها و حتی دختر خانم های بسیاری وجود دارند که بدن خود را تاتو می کنند. اگر شما قصد تاتو بدن را دارید، پیشنهاد می کنیم خالکوبی در اصفهان وی تاتو را از دست ندهید. 



:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

 سالن تاتو در اصفهان است که با تنوع  بسیار بالایی از انواع طرح ها، خدمات تخصصی تاتو بدن را برای آقایان و بانوان ارائه می نماید.تاتو بدن میان جوانان بسیار پرطرفدار است

برخی از متخصصان خالکوبی ممکن است در سبک های خاص خالکوبی، مانند سنتی، سیاه و خاکستری، یا مدرسه جدید تخصص داشته باشند. برخی دیگر ممکن است در پاک کردن خالکوبی یا کارهای پوشاندن تخصص داشته باشند. مهم است که تاتو بدن در اصفهان وی تاتو را انتخاب کنید که با تجربه، آگاه و از روش های ایمنی مناسب پیروی کند تا از تجربه ایمن و رضایت بخش خالکوبی اطمینان حاصل شود.

بهترین کشور برای خالکوبی در نهایت به ترجیحات شخصی و آنچه در تجربه خالکوبی به دنبال آن هستید بستگی دارد. با این حال، چندین کشور وجود دارند که به دلیل فرهنگ خالکوبی و هنرمندان بسیار ماهر تاتو شهرت دارند. در اینجا چند کشور محبوب برای خالکوبی آورده شده است:

     ژاپن - ژاپن به خاطر هنر خالکوبی سنتی خود، معروف به irezumi، مشهور است که دارای طرح های بزرگ و پیچیده است که اغلب از طبیعت یا اساطیر الهام گرفته شده است.

     ایالات متحده - ایالات متحده دارای فرهنگ خالکوبی پر رونقی است که هنرمندان خالکوبی بسیار ماهر و سبک های بسیار متنوعی در دسترس هستند.

     تایلند - تایلند به‌خاطر تکنیک‌های سنتی خالکوبی بامبو که شامل استفاده از چوب بامبو با نوک سوزن برای وارد کردن جوهر به صورت دستی در پوست می‌شود، شناخته شده است.

     برزیل - برزیل صحنه خالکوبی پر جنب و جوشی با هنرمندان بسیار ماهر و طیف گسترده ای از سبک های موجود، از پرتره های واقعی گرفته تا طرح های رنگارنگ و انتزاعی دارد.

     اسپانیا - اسپانیا خانه بسیاری از هنرمندان خالکوبی با استعداد است که در سبک های مختلف از جمله سنتی، مدرسه جدید و سیاه و خاکستری تخصص دارند.



:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

 امروزه تکنولوژی کابل و شارژر Type-c در گوشی های هوشمند، لب تاب ها و حتی شارژرهای همراه (پاوربانک) هم تعبیه شده است. کابل و شارژر Type-C پیشگام در سرعت است و مشکلات شارژر های قبلی را به کلی حل کرده. کابل و شارژر Type-C با وجود این که سرعت بالایی دارد اما از باتری وسیله ی هوشمند شما محافظت می کند. کابل و شارژر Type-C باعث یکپارچگی تمامی پورت های دستگاه ها شده است و کابل های قدیمی را از میدان به در کرده است. میتوانید از هر دو طرف کابل و شارژر Type-C برای پورت گوشی خود استفاده کنید و نیازی نیست چند بار کابل را بچرخانید. کابل و شارژر Type-C تا مدتی دیگر به پورت استاندارد جهانی تبدیل می شود و تمامی انواع کابل هارا کنار میزند. با کابل و شارژر Type-C می توانید تمامی وسایل هوشمند خود را به لب تاب وصل کنید. با خرید کابل Type-C کابل های قدیمی را دور بریزید! کابل و شارژر Type-C بهترین نوع شارژری است که می توانست به بازار بیاید و مشکلات انواع قبلی را حل کرد. شما میتوانید این شارژر را با بهترین کیفیت از فونی شاپ تهیه کنید. فونی شاپ بهترین گزینه شما برای خرید انواع لوازم جانبی است. با ما همراه باشید.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باید هنگام خرید شارژر گوشی فونی شاپ به آن دقت کنید، سازگاری شدت جریان برق شارژر با باتری گوشی است. قطعا خرید شارژری که آمپر آن با گوشی شما سازگاری نداشته باشد فقط منجر به هدر رفتن پول و وقت شما می‌شود. شدت جریان یا آمپر شارژر به میزان جریان الکتریکی که در واحد زمان منتقل می‌شود اشاره دارد که مقدار آن با آمپرسنج سنجیده می‌شود. به عنوان راهنمای خرید شارژر گوشی توصیه می‌کنیم از شارژهایی که آمپر پایین‌تری نسبت به ظرفیت باتری گوشی شما دارند، استفاده نکنید؛ زیرا این نوع شارژرها توانایی کافی برای شارژ کردن باتری موبایلتان را ندارند و ممکن است به آن آسیب برسانند. علاوه‌بر آن، درصورتی که میزان آمپر شارژر از ظرفیت باتری کم‌تر باشد، زمان بیشتری طول می‌کشد تا باتری شارژ شود که این موضوع باعث داغ شدن باتری گوشی می‌شود. درنتیجه، آمپراژ نوشته شده به روی شارژر باید در حد آمپراژ ذکرشده برای باتری دستگاه یا بیشتر از آن باشد تا دستگاه کند شارژ نشود و آسیب نبیند.

حال اگر قصد خرید شارژر اصلی به صورت اینترنتی را دارید ما پیشنهاد می کنیم مطمئن شوید که تامین کننده که قصد خرید از آن دارید معتبر است و گارنتی پس از فروش به شما ارائه دارد چون یکی از مهم ترین راه های خرید شارژر اصلی و با کیفیت تهیه آن از فروشگاه های معتبر است.



:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

در وب سایت دولت انگلیس آمده است: “ما می‌توانیم به اتباع کشورهای مشترک‌المنافع در کشورهای غیر مشترک‌المنافع که هیچ نمایندگی دیپلماتیک یا کنسولی ندارند کمک کنیم.” در شرایط خاص، مانند پاسپورت گمشده یا دزدیده شده، پاسپورت اضطراری انگلیس نیز می‌تواند با اجازه دولت‌های ملی آن‌ها برای شهروندان مشترک‌المنافع که نماینده آنها نیست‌، صادر شود. پاسپورت دومینیکا پاسپورت دومینیکا خرید تابعیت و پاسپورت مشترک‌المنافع بسیاری از کشورهای مشترک المنافع برنامه‌های تابعیت را از طریق سرمایه‌گذاری ارائه می‌دهند، این برنامه‌ها شامل آنتیگوا و باربودا، دومنیکا، گرنادا، سنت کیتس و نویس، سنت لوسیا و وانواتو است. معمولا اخذ شهروندی و پاسپورت این کشورها غیر حضوری و دارای یک پروسه 3 تا 6 ماهه است.

 بورسیه تحصیلی مشترک‌المنافع

طرح بورسیه تحصیلی مشترک‌المنافع یک ابتکار مشترک بین کمیسیون بورس تحصیلی مشترک‌المنافع و دانشگاه‌های انگلستان برای حمایت از دانشجویان کشورهای در حال توسعه مشترک المنافع است. هدف از برنامه بورسیه مشترک‌المنافع کمک به دانشجویان کشورهای در حال توسعه مشترک‌المنافع است که دارای صلاحیت عالی علمی هستند اما به دلایل مالی توانایی تحصیل در انگلستان را ندارند. این طرح به آن‌ها امکان می‌دهد از تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌های انگلستان بهره‌مند شوند. چه کسانی از این بورسیه تحصیلی بهره‌مند می‌شوند؟ افرادی که شهروند یک مشترک‌المنافع، یا شخص تحت حمایت انگلیس هستند. افرادی که اقامت دائم در یک کشور مشترک‌المنافع را دارند. متقاضیان باید در زمان شروع سال تحصیلی انگلیس در سپتامبر / اکتبر 2020 آماده و در دسترس باشند تا تحصیلات دانشگاهی خود را در انگلیس آغاز کنند. متقاضی باید ثابت کند در یکسال گذشته درآمد کافی جهت پوشش هزینه‌های تحصیل خود را ندارد. آیا می‌دانید با اخذ پاسپورت دومینیکا فرزندان شما می‌توانند به راحتی در مدارس، کالج‌ها و دانشگاه‌های معتبر بین‌المللی از جمله کشورهای اروپایی و انگلستان جزء معتبرترین دانشگاه‌ها تحصیل کنند. ادامه تحصیل در این دانشگاه‌ها برای بسیاری از ایرانیان مانند یک آرزوی دست نیافتنی است که با پاسپورت دومینیکا های لیپ به راحتی امکان‌پذیر است.



:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 اسفند 1401 | نظرات ()